Мектеп әкімшілігінің лауазымдық міндеттері
Лауазымдық міндеттерді
бекіту туралы
Мектеп басшысы мен мектептің материалдық техникалық базасына және финанстік құжаттарға жауапты қызметкерлері, мектеп әкімшілігі арасында қызметтік міндеттерді бөлісу арқылы мектепте оқу-тәрбие процесін жандандыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
Мектеп директоры Г.Иманбекованың міндеттері:
- жалпы басшылық, бақылау;
- «ҚР Конституциясын» , «ҚР Білім туралы», «Тіл туралы» , «Педагог мәртебесі », «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «ҚР Еңбек Кодексін» , «Бала құқығы туралы конвенцияның» жүзеге асуын қадағалау, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- педагогикалық, кіші техникалық қызметкерлерді іріктеу, тағайындау және тәрбиелеу;
- нормативтік іс қағаздармен жұмыс;
- педагогикалық, директор жанындағы кеңестер жұмысына басшылық жасау;
- жалпыға бірдей білім беру жұмысының орындалуын бақылау, жағдайы қиын отбасынан шыққан оқушыларға ыстық тамақ ұйымдастыру; жалпыға бірдей білім беру қорынан бөлінетін қаражатқа көмек алатын балалардың тізімін бекіту;
- аудандық білім, статистикалық бөлімдерге тоқсандық, мемлекеттік статистикалық есептер беруін бақылау;
- мектеп жұмысын жоспарлау;
- оқу-тәрбие үрдісіне бақылау орнату;
- сабақтарға қатысу;
- пән мұғалімдері мен сынып жетекшілерінің күнтізбелік жоспарын бекіту;
- еңбек қауіпсіздік, техникалық, өртке қарсы ережелерінің сақталуын бақылау;
- мектеп кітапханасының жұмысын бақылау;
- финанс қаражаты, тарификация жұмыстарын ұйымдастыру, басшылық жасау;
- материалдық базаны нығайту, сақтау, жөндеу жұмыстарына басшылық жасау;
- мектептегі санитарлық – гигиеналық жағдайды бақылау;
- ауыл әкімшілігімен, әскери гарнизонымен байланыс орнату;
- мектептің безендірілуіне басшылық жасау, бақылау;
- рейтинг жүргізуге басшылық жасау;
- қызметкерлерді еңбек демалысына шығару графигін жасау;
- бұйрық кітаптарының жүргізілуін бақылау;
- Ұлттық білім беру деректер қорын (НОБД) дұрыс толтыруына басшылық жасау;
- бақылайтын пәндер: АӘД, химия, биология, қызметтер: психологтар, дефектолог, логопед, әлеуметтік педагог.
Директордың оқу – тәрбие ісі жөніндегі орынбасары - Қ.Әбдіқаевтың міндеттері. (1 ставка)
- «Білім туралы», «Педагог мәртебесі » ,«ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- сабақ кестесін құру;
- пәндер бойынша оқу бағдарламаларының орындалуын қадағалау, бақылау.
- 5-11 сыныптарда сабақтарының, факультативтердің өтілуін, «Күнделік КZ» – электрондық журналдың толтырылуын қадағалау, бақылау;
- мұғалімдердің пәндер, факультатив, пән үйірмелері бойынша қысқа мерзімді жоспарларын тексеру,бақылауда ұстау;
- сабақтарға қатысу
- Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне,семинарларға,конференцияларға қатысады;
- «Тәлімгерлік тәжірибеде» ЖОБАСЫН іске асыру;
- «Жас дарын» Жобасына басшылық жасау, қадағалау;
- «Оқуға құштар мектеп» Жобасына басшылық жасау, қадағалау;
- пән апталықтарын өткізуге басшылық жасау;
- тәжірибелі ұстаздардың іс тәжірибесін зерттеу, жинақтау, тарату;
- мектепішілік семинарлар өткізу, қатысу;
- пән мұғалімдерінің күнтізбелік жоспарын бекіту;
- әдістемелік жұмыстарға эксперименталдық, инновациялық процестерді енгізуді ұйымдастыру, басшылық жасау;
- мұғалімдердің білімін жетілдіруіне басшылық жасау;
- мұғалімдердің аттестаттау комиссиясына қатысу;
- пән олимпиадалары жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу;
- 5-11 сыныптар арасынды үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс;
- мектептегі оқу – тәрбие жұмысын мониторингілеуді жүргізу;
- пән бойынша мұғалімдерге білім сапасының мониторингісін жасау;
- мұғалімдердің пәндер, факультатив, пән үйірмелері бойынша күнтізбелік, сабақ жоспарларын тексеру, бақылауда ұстау;
- емтиханға дайындық және оны өткізу жұмыстарын ұйымдастыру, бақылау;
- пән кабинеттерінің безендірілуі;
- мектептің дамуын болжау; мектеп төлқұжатын әзірлеу;
- жалпыға бірдей білім беруді ұйымдастыру;
- азаматтық қорғаныс бойынша жұмыстарды ұйымдастыру;
- 5-11 сыныптарының сабаққа қатысуын бақылау;
- аудандық білім, статистикалық бөлімдерге есептер беру;
- педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына бақылау жасау;
- нормативтік іс қағаздармен жұмыс;
- мұғалімдердің жұмыстық есеп табелін жүргізу;
- 5-11 сынып оқушыларының ата-аналар арасында ағартушылық жұмытарын жүргізу;
- қажетті жағдайда мектеп директорының міндеттерін уақытша атқарады;
- нормативтік іс қағаздармен жұмыс;
- Ұлттық білім беру деректер қорын (НОБД) дұрыс толтыру, жауапты болу;
- бақылайтын пәндер: тарих, құқық, қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі.
Директордың оқу – тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – Ж.Мухамадидің міндеттері.
(0,5 ставка)
- «Білім туралы», «Педагог мәртебесі », «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- 1-4 сыныптар бойынша оқу бағдарламаларын орындалуын қадағалау, бақылау;
- 1-4 сыныптар сабақтарының өтілуін, сынып журналдарының толтырылуын қадағалау, бақылау;
- мектепалды даярлық сыныбының жұмысына басшылық жасау, бақылау;
- Желдіқара бастауыш мектебінің бастауыш сынып мұғалімдерінің жұмысын қадағалау;
- мектептегі әдістемелік жұмысты ұйымдастыру, әдістемелік кеңесті өткізу, басшылық жасау;
- сабақтарға қатысу
- Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне,семинарларға,конференцияларға қатысады;
- мектепішілік семинарлар өткізу, қатысу;
- әдістемелік жұмыстарға эксперименталдық, инновациялық процестерді енгізуді ұйымдастыру,басшылық жасау;
- шығармашылық топтар жұмысына басшылық жасау;
- мектеп әкімшілігінің пән мұғалімдерінің сабаққа қатысу кестесін жасау;
- жас мамандармен жұмыс;
- дарынды балалармен жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу;
- пән олимпиадалары жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу;
- үлгерімі төмен балалармен жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу;
- «Үздіксіз білім алу» ЖОБАСЫН іске асыру (мұғалімдердің өз білімін жетілдіру курстарын қадағалау,жұмыс жүргізу)
- «Жас дарын» ЖОБАСЫН іске асыру;
- «Оқуға құштр мектеп» Жобасына басшылық жасау, қадағалау;
- деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің жұмысын ұйымдастыру, қадағалау;
- шығармашылық топтар жұмысына басшылық жасау;
- мұғалімдердің пәндер, факультатив, пән үйірмелері бойыншы күнтізбелік, сабақ жоспарларын тексеру, бақылауда ұстау;
- бастауыш сыныптар кабинеттерінің безендіріліуі;
- 1-4 сынып оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау және үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс;
- Тарификацияны жасау;
- Сабақ жоспарын аптасына бір рет тексеру;
- Бастауыш сынып мұғалімдерін аттестациядан өтуін ұйымдастыру, өткізу жұмыстары;
- мұғалімдердің жұмыстық есеп табелін жүргізу;
- сабақ кестесін құру;
- педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына бақылау жасау;
- нормативтік іс қағаздармен жұмыс;
- ата-аналар арасында ағартушылық жұмыстарын жүргізу;
- Ұлттық білім беру деректер қорын (НОБД) дұрыс толтыру, жауапты болу;
- қажетті жағдайда А. Артыкпаеваның міндеттерін уақытша атқарады;
- бақылайтын пәндері: дінтану, музыка, дене шынықтыру, технология
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары - А.Иембергеннің міндеттері.
(1 ставка)
- «Білім туралы», «Педагог мәртебесі » , «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- Мектепте тәрбие жұмысының жүйесін құру, ұйымдастыру, басшылық жасау;
- Мектептің тарихы;
- Тәрбие жұмысын мониторингілеуді жүзеге асыру;
- Мектептегі тәрбиелік іс – шараларды ұйымдастыру;
- Оқушылар күнделігіне 5-8 сыныптар бойынша, 5-8 сыныптарда тәрбие кураторлығы, сынып сағаттарын, ашық тәрбие сағаттарын бақылау;
- Мектептегі мерекелік , спорттық іс – шаралар, 5-8 сыныптарда тәрбие кураторлығы, сынып сағаттарын бақылау;
- «Қазақстан-2050» стратегиялық бағдарламаның жүзеге асырылуы;
- ҚР Президенті Қ.Тоқаевтың халыққа жолдауы бойынша іс-шаралар ұйымдастыру;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді;
- «Дебат» Жобасына басшылық жасау, қадағалау;
- Девианттық мінез құлықты балаларды есепке алу, олармен тиісті жұмыс жасауға;
- Оқушылардың мектепте техникалық қауіпсіздік ережесін сақтауға;
- Сынып сағаттарының жүргізілуі, саяси хабарлама өткізуін бақылау;
- Педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына бақылау жасау;
- Ата-ана комитетінің жұмысы, жалпы ата-аналар жиналысы. Ата-аналар лекториясы жұмысына жауапты. Ата-анамен әлеуметтік серіктестік тәрбиесі бойынша жұмыс;
- Нормативтік іс-құжаттармен жұмыс;
- Ауыл әкімімен, әскери бөліммен бірлескен жұмыс;
- Тәрбие тұжырымдамасы бойынша 8 бағыт бойынша жұмыс жүргізу;
- Патриоттық тәрбиесі бойынща жұмыс;
- Есірткілік және басқа да зиянды заттарды қолдануды болдырмау тәрбиесі бойынша жұмыс;
- Мерекелік сынып сағаттарының өткізілуі 5-8 сыныптар;
- сабақтарға қатысу
- Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне,семинарларға,конференцияларға қатысады;
- «Ең үздік оқушы» байқауын ұйымдастыру,жүргізу;
- Тәрбиелік әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру;
- мектепішілік семинарлар өткізу, қатысу;
- Оқушыларды спорттық жарыстарға қатыстыруға;
- Үйірме жұмыстарын қадағалау;
- Таңдаулы сынып жетекшілерінің әр түрлі деңгейдегі бақылауларға қатысуын қамтамасыз ету;
- Каникул шараларын,жоспарын әзірлеу, ұйымдастыру;
- Жастар саясаты бойынша жұмысы;
- Президенттік тесті тапсыру бойынша жұмыстарды жүргізу, ұйымдастыру,есеп беру;
- ҚР Мемлекеттік рәміздерді насихаттау бойынша жұмыс;
- Ұлттық білім беру деректер қорын (НОБД) дұрыс толтыру, жауапты болу;
- Бақылайтын пәндері: мектеп алды даярлық, бастауыш сыныптар, математика, физика, информатика
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – М.Баймухамбетованың міндеттері .
(0,5 ставка)
- «Білім туралы», «Педагог мәртебесі », «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- Сынып жетекшілерінің жұмысына басшылық жасау;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді;
- Сынып жетекшілерінің іс- тәжірибесін зерттеу, жинақтау, тарату;
- Оқушылар күнделігіне 9-11 сыныптар бойынша, 9-11 сыныптарда тәрбие кураторлығы, сынып сағаттарын, ашық тәрбие сағаттарын бақылау;
- Мектептегі тәрбиелік іс-шараларға;
-мектепішілік семинарлар өткізу, қатысу;
- Әлеуметтік жағдайы нашар жанұямен жұмыс жүргізу, жетім, жартылай жетім, толық емес, сәтсіз, көп балалы жанұядағы балаларды анықтау, есепке алу және олармен жұмыс;
- Педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына бақылау жасау;
- « Тіл туралы» Заңының орындалу барысын қадағалау;
- Құқықтық тәрбие жұмысын ұйымдастыру, басшылық жасау. Қиын оқушылармен жұмыс жасауға, ЖІЖБ-ң қызметкерлерімен бірлесіп жұмыс жасау;
- Оқушылардың тасымалдау бойынша жұмыстарын жүргізу;
- Оқушыларға ыстық тамақ берілуі бойынша жұмыстарды жүргізу,қадағалау;
- Оқушылардың бейімділігі мен қызығушылығын анақтау;
- « Оперативтік педагогикалық тобы» бірлестігінің жұмысын ұйымдастыру, басшылық жасау;
- Жалпыға бірдей оқумен қамту қорынан бөлінген қаржының есебі;
- Рухани адамгершілік, имандылық тәрбиесі бойнша жұмыс;
- Мерекелік сынып сағаттарының өткізілуі;
- Сабақтарға қатысу
- Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне,семинарларға,конференцияларға қатысады;
- Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі;
- Сынып жетекшілердің семинары;
- Жас сынып жетекшілермен жұмыс;
- Оқушылар тазалығына, мектептің тазалығына, мектептің тазалық жұмыстарына жауапты;
- «Ата-баба дәстүрлі ұрпаққа аманат» атты бағдарламасы бойынша жұмыс;
- Мектептегі қайырымдылық іс шаралары;
- Нормативтік іс құжаттармен жұмыс;
- «Жазғы демалыс» жұмыстарының ұйымдастырылуы;
- Аудан әкімінің, президент атынан өтетін жаңа жылдық шыршасына оқушыны қатыстыру;
- Ұлттық білім беру деректер қорын (НОБД) дұрыс толтыру, жауапты болу;
- Бақылайтын пәндері: география, өзін-өзі тану, көркем еңбек, шағын орталық.
Педагог-ұйымдастырушы – М.Баймухамбетованың міндеттері (1 ставка)
- «Білім туралы», «Педагог мәртебесі », «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді;
- Оқушылардың өзін-өзі басқаруына басшылық жасау,жұмысын үйлестіру;
- Оқушылар күнделігіне 1-4 сыныптар бойынша, 1-4 сыныптарда тәрбие кураторлығы, сынып сағаттарын, ашық тәрбие сағаттарын бақылау;
- Оқушылардың сабаққа қатысуына;
- «Ұлдар және қыздар кеңесінің» жұмысын ұйымдастыру, басшылық жасау;
- «Жас өрт сөндірушілер», «Полицияның жас достары», «Жол қауіпсіздігі инспекторлары» топтарының жұмыстарын ұйымдастыру, басшылыққа алу.
- Экологиялық тәрбие бойынша жұмыс;
- Этика эстетикалық тәрбие бойынша жұмыс;
- Мерекелік сынып сағаттарының өткізілуі 1-4 сыныптар;
- Сабақтарға қатысу
- Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне,семинарларға,конференцияларға қатысады;
- Оқушылар кезекшілігіне жауапты;
- «Мөлдір бұлақ», «Қауіпсіз дөңгелек», бағдарламалары бойынша жұмысын ұйымдастыру, басшылық жасау;
- Дәстүрлі мерекелік шараларды ұйымдастыру, өткізу;
- Педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына бақылау жасау;
- Нормативтік іс қағаздармен жұмыс;
- «Жазғы демалыс» жұмыстарының ұйымдастырылуы.
- Ұлттық білім беру деректер қорын (НОБД) дұрыс толтыру, жауапты болу;
- Мұғалімдер кезекшілігіне жауапты.
Директордың әскери – патриоттық тәрбие ісі жөніндегі орынбасары –
А.Какеновтың міндеттері
- «Білім туралы», «Педагог мәртебесі », «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді;
- мектептегі әскери патриоттық тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру, басшылық жасау;
- Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне,семинарларға,конференцияларға қатысады;
- АӘД кабинетін, кабинет қасындағы дәлізді жабдықтау;
- Ұлы Отан, ауған соғысы ардагерлерімен кездесуді ұйымдастыру
- азаматтық қорғаныс жұмысы бойынша сабақ жүргізу, оқу-жаттығу жұмыстарына басшылық жасау;
- адам өмірінің қауіпсіздік негіздерін оқыту;
- оқушылардың әскери даярлығы, құжаттарын өткізу;
- оқушылардың президенттік тесттерін тапсыруға;
- әскери-патриоттық байқауларға, жарыстарға қатысу;
- мемлекеттік Рәміздерді насихаттау жұмыстарын жүргізу;
- педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына бақылау жасау;
- «Жас ұлан» ойыны
- «Жас сарбаз» сыныбының жұмысын жүргізу
- «Айбын» әскери-патриоттық ойыны
- «Ұлдармен жұмыс» жұмысына ат салысу;
- ата-аналар арасында ағартушылық жұмыстарын жүргізу;
- терроризмге қарсы жұмыстарды ұйымдастыру;
- нормативтік іс қағаздармен жұмыс.
Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары –А.Акбаевтың міндеттері
- «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңың орындау, «Өрт қауіпсіздігі туралы Ережені», «Төтенше жағдайлар» туралы Ереженің жүзеге асуын қадағалау;
- мектептің оқу тәрбие жоспарын орындалуын, жүргізуін іске асыруды қадағалау, бақылау;
- мектептің материалдық – техникалық базаға толық жауап береді;
- Ұлттық білім беру деректер қорын (НОБД) дұрыс толтыру, жауапты болу;
- материалдық жауапкершілікті толық сақтауға,оның сынуы, бұзылуы, жоғалуына жол бермеу;
- уақытымен мектеп әкімшілігіне мектеп мүлкі туралы хабар беру;
- мектеп тазалығына, мектеп ауласына (кабинеттерге, дәретханаларға, асханаға, дәліздерге);
- мектептің түнгі кезекшілігін дұрыс ұйымдастыруға;
- мектепте тұрақты температуралық режимді сақтауға, электр жүйесінің дұрыс жұмыс істеуіне;
- мектепте психологиялық – моральдық климатын сақтауы;
- әр сынып кабинетінде сынып жетекшілердің кабинеттегі мүлкін тексеруге, қабылдауға міндетті;
- қазандықтың дұрыс жұмыс істеуіне;
- сұйық отынның үнемді жұмсалуына;
- сұйық отынды қабылдау әрі оның сақталуына қатаң түрде жауапты;
- келісім шартпен айналысуға;
- мектеп күзетшілерін тексеруге;
- кабинет кілттерін түгендеп,тексеруге;
- вахтер қызметкерлерінің дәптерлерін тексеруге;
- кабинеттердегі құрал жабдықтарды қатаң қадағалауға;
- еңбек қауіпсіздігін, техникалық өртке қарсы ережелерінің сақталуын қадағалау;
- техперсоналдың жұмысын бақылауға;
- кіші қызметкерлер жұмысын бақылауға, жұмыстық есеп табелін жүргізу;
- финанстік қаражаттың заңсыз іс-әрекет болған жағдайда қылмыстық жазаға тартылатындығы ескертіледі;
- Еңбекті қорғау, төтенше жағдай, техника және өрт қауіпсіздігі жұмыстарын жүргізу, қадағалау, жауап беру;
- «Ашық» бағдарламасы бойынша жүргізілетін жұмысты ұйымдастыру, қадағалау,бақылау.
Мектеп кітапханашысы - Д.Бектемированың міндеттері:
- «ҚР Білім туралы» , «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарын жүзеге асырылуына, орындалуы;
- мектептің оқу – тәрбие жоспарын орындалуын, жүргізуін іске асыруды қадағалау, бақылау;
- мектеп қорындағы кітаптардың сақталуына;
- материалдық – финанстік жауапкершілікке жауапты;
- әдістемелік бұрыштар ұйымдастыруға;
- Ұлттық білім беру деректер қорын (НОБД) дұрыс толтыру, жауапты болу;
- мектептің оқу-тәрбие жоспары бойынша оқушылармен, мұғалімдермен іс-шаралар, конференциялар,семинарлар, көрмелер ұйымдастырып, өткізу;
- оқушылардың оқулықтармен қамтамасыз етуін қадағалау,орындау;
- заңға қайшы финанстік құжаттарды сәйкес жүргізген уақытта қылмыстың жауапкершілікке тартылатыны ескертіледі;
- «Оқуға құштар мектеп» Жобасын жүргізу;
- педагогтармен оқушыларды оқуға тартуда тиімді жұмыс формаларын анықтау;
- кітаптарды насихаттау жұмысын ұйымдастыру;
- жаңа кітаптармен, мерзімдік басылымдармен таныстыру;
- өздігінен білім алуда даму тенденцияларын түсіндіру;
- оқушыға әдебиет таңдауға, оқырмандық қызығушылығын кеңейтуге, мұғалімге кәсіби өсуге көмектесу;
- реферат, зерттеу жұмыстары, оқу-әдістемелік материалдарды дайындауға мүмкіндік беру;
- бірінші кезекте көп балалы, табысы аз жанұядағы балаларды оқулықпен қамтамасыз ету;
- оқулықтарды жөндеу және сақтау туралы, үгіт-насихат жұмыстарын ұдайы жүргізіп отыру.
Мектеп медбикесінің С.Орақбаеваның міндеттері:
- мектептің оқу-тәрбие жоспарын орындалуын, жүргізуін іске асыруды қадағалау, бақылау;
- оқушылардың денсаулығын қадағалау;
- күнделікті ертеңгісін сүзгі жұмыстарын жүргізу;
- мектеп медицина іс-қағаздарына жауапты;
- ыстық және қоғамдық тағамның ас мәзіріне жауапты;
- оқушылардың, мұғалімдердің және кіші қызметкерлердің медициналық тексеруден өтуіне жауапты;
- «группа риска» топтағы оқушылармен жұмыс жүргізу және қадағалау;
- «Д» учеттағы және инвалид оқушыларға жауапты;
- мектептің тазалығына толық жауап береді.
- мектепішілік бөлме температурасына жауапты;
- мекеме ұйымдарына тиісті құжаттарды апару, әкелуіне жауапты;
- шағын орталықтағы балаларды қарсы алып және шығарып салуына жауапты;
- «Балауса» шағын-орталығы ас мәзіріне және оның нормасын есептеу;
- медициналық кабинеттің безендірілуі, қабырға газеттерінің уақытылы шығып тұруына жауапты.
- асхананың тазалығына жауапты.
- «Ашық» бағдарламасы бойынша жүргізілетін жұмысты ұйымдастыру, қадағалау, бақылау.
Педагог психолог Г.Алтайдың міндеттері:
- «ҚР Конституциясын» , «ҚР Білім туралы», «Тіл туралы» , «Педагог мәртебесі », «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «Бала құқығы туралы конвенцияның» жүзеге асуын қадағалау, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- мектептің оқу-тәрбие жоспарын орындалуын, жүргізуін іске асыруды қадағалау, бақылау;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді;
- 1-4 сынып оқушыларымен психологиялық диагностикалық жұмыстарын жүргізу;
- 1-4 сынып оқушыларымен психологиялық түзету және дамыту жұмыстарын жүргізу;
- 1-4 сынып оқушыларымен психологиялық профилактика жұмыстарын жүргізу;
- 1-4 сынып оқушыларымен психологиялық кеңес жұмыстарын жүргізу;
- 1-4 сынып оқушылар мен педагогтардың шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау;
- бірлескен оқу тәрбиелік процестерге туындайтын мәселелер мен қиындықтарды анықтау;
- білім беру процесінің барлық қатысушыларына педагогтарға, оқушыларға, ата-аналарға олардың әр түрлі іс әрекетінде нақты психологиялық көмек көрсету бірлесе отырып педагогтардың ата-аналар мен оқушылардың психологиялық және нақты денсаулығын қамтамасыз ету, шығармашылық потенциялын арттыру, интелектуалдық және тұлғалық дамыту мақсатындағы психологиялық білімдерді насихаттау, психопрофилактикалық жұмыстарын жүргізу;
- мектепте психологиялық – моральдық климатын сақтауы;
- педагогтарды, білім алушыларды проблемалық мәселелермен қабылдау;
- Педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына жауапты;
- нормативтік іс құжаттармен жұмыс
Педагог психолог З.Жексенбинованың міндеттері:
- «ҚР Конституциясын» , «ҚР Білім туралы», «Тіл туралы» , «Педагог мәртебесі », «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «Бала құқығы туралы конвенцияның» жүзеге асуын қадағалау, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- мектептің оқу –тәрбие жоспарын орындалуын, жүргізуін іске асыруды қадағалау, бақылау;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізу;
- шағын орталықтың балалар, ата-аналар және педагогтармен психологиялық диагностика, психологиялық профилактика жүргізу;
- 5-11 сынып оқушыларымен психологиялық диагностика жұмыстарын жүргізу;
- 5-11 сынып оқушыларымен психологиялық түзету және дамыту жұмыстарын жүргізу;
- 5-11 сынып оқушыларымен психологиялық профилактика жұмыстарын жүргізу;
- 5-11 сынып оқушыларымен психологиялық кеңес жұмыстарын жүргізу;
- 5-11 сынып оқушылар мен педагогтардың шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау;
- профилақтикалық жұмыстар жүргізу;
- психологиялық түзету және дамыту жұмыстарын жүргізу;
- кеңес жұмысын жүргізу;
- педагогтарды, білім алушыларды проблемалық мәселелермен қабылдау;
- мектепте психологиялық – моральдық климатын сақтауы;
- Педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына жауапты;
- нормативтік іс құжаттармен жұмыс
Әлеуметтік – педагог А.Альбектің міндеттері:
- «ҚР Конституциясын» , «ҚР Білім туралы», «Тіл туралы» , «Педагог мәртебесі », «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «Бала құқығы туралы конвенцияның» жүзеге асуын қадағалау, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізу;
- мектептің оқу-тәрбие жоспарын орындалуын, жүргізуін іске асыруды қадағалау, бақылау;
- Оқушылардың жеке психо-медициналық және педагогикалық ерекшеліктерін зерттейді;
- Баланы әлеуметтік ортаға бейімдейді және жеке тұлға ретінде дамыту;
- Оқушының микроорталығын, өмір сүру жағдайларын зерттейді, әлеуметтік зерттеу жұмыстары, сауалнама,тест, тренингтер өткізу;
- Оқушының қажеттілігі мен қызушылығын байқайды;
- Оқушының қиындығы мен проблемаларына, тәртібіндегі ауытқулары кезеңінде тез арада әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді, құқық бұзушылығы бойынша алдын ала жұмыстарын жүргізеді;
- Әлеуметтік-педагогикалық диагностика,әдістемесін анықтайды.
- Әлеуметтік категориядағы оқушылармен сабақтан тыс жұмыс жүргізу;
- Әлеуметтік жағдайына қарай оқушылардың тізімін жылдың басында жинайды, жыл бойы тізіммен жұмыс атқару (жетім, қамқорлығынсыз қалған балалар, аз қамтылған, көп балалы, ата-апасымен тұратын балалар, өгей әке шешесімен тұратын балалар)
- Жоғарыда аталған оқушылардың отбасымен жұмыс, ата-аналарымен кеңес беру жұмысы, кеңес беру журналын жүргізу;
- Патронат бойынша тұрғын үй,зейнет ақы беру, жетім балалар мен ата-аналар қамқорлығынсыз қалған баланың мүліктік емес құқығы бойынша жұмыс жүргізеді;
- Сабақтан тыс уақытта оқушының физикалық және дарындылық талантын дамытуға жағдайлар жасайды;
- Баланың мемлекетпен, қоғаммен,ұжыммен,мектеппен және әлеуметтік қызметкермен байланысын ұйымдастырады;
- Педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына жауапты.
Дефектолог - Ж.Кашкимбаеваның міндеттері:
- -«ҚР Конституциясын» , «ҚР Білім туралы», «Тіл туралы» , «Педагог мәртебесі » , «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «Бала құқығы туралы конвенцияның» жүзеге асуын қадағалау, «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Заңың, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- Баланың дене,психикалық,сөйлеу, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттілігін бағалауды жүзеге асырады,баланың сөйлеу және психофизикалық дамуына тексеру жүргізеді, құжаттаманы жүргізу және талдау;
- Жеке оқу,жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді,әр түрлі білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық- педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру;
- Сынып жетекшілерімен және басқа да мамандармен тығыз байланыста топтық және жеке түзету,бұзылған фунцияларды қалпына келтіру және ерекше білім беру қажеттілігі бар тәрбиеленушіні әлеуметтендіру бойынша қызметті жүзеге асыру;
- Педагогтерге,ата-аналарға немесе оларды алмастыратын тұлғаларға балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету жөнінде кеңес беру;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізу;
- Тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді,стандарт талаптарына сәйкес оқытудың алуан түрлерін,тәсілдерін,әдістері мен құралдарын қолдану;
- Арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыру;
- Үнемі өзінің кәсіби біліктілігін арттырады, курстардан өтеді;
- Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне,семинарларға,конференцияларға қатысу;
- Іс құжаттармен жұмыс жүргізу;
- Ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру;
- Қоғамның мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға толерантты қарым-қатынасын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізу;
- Еңбекті қорғау,қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындау
- Тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру кезеңінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету.
Логопед - А.Бекееваның міндеттері:
- «ҚР Конституциясын» , «ҚР Білім туралы», «Тіл туралы» , «Педагог мәртебесі » , «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» ,
- «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Заңдарының, «Бала құқығы туралы конвенцияның» жүзеге асуын қадағалау, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- Баланың дене,психикалық,сөйлеу, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттілігін бағалауды жүзеге асырады,баланың сөйлеу және психофизикалық дамуына тексеру жүргізеді, құжаттаманы жүргізу және талдау;
- Жеке оқу,жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді,әр түрлі білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық- педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру;
- Сынып жетекшілерімен және басқа да мамандармен тығыз байланыста топтық және жеке түзету,бұзылған фунцияларды қалпына келтіру және ерекше білім беру қажеттілігі бар тәрбиеленушіні әлеуметтендіру бойынша қызметті жүзеге асыру;
- Педагогтерге,ата-аналарға немесе оларды алмастыратын тұлғаларға балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету жөнінде кеңес беру;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізу;
- Тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді,стандарт талаптарына сәйкес оқытудың алуан түрлерін,тәсілдерін,әдістері мен құралдарын қолдану;
- Арнайы білім беру бағдарламаларын іске асырады;
- Үнемі өзінің кәсіби біліктілігін арттырады, курстардан өту;
- Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне, семинарларға, конференцияларға қатысу;
- Іс - құжаттармен жұмыс жүргізу;
- Ақпараттық - коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру;
- Қоғамның мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға толерантты қарым - қатынасын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізу;
- Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындау;
- Тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру кезеңінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету.
2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.
Негізі: мектеп басшысымен және мектептің материалдық техникалық базасына және финанстік құжаттарға жауапты қызметкерлері мен мектеп әкімшілігінің арасында қызметтік міндеттерді бөлісу туралы
Мектеп директоры Г.Иманбекова